juli 2015

Pervy morsomme samtaler

For lenge siden lagde jeg et innlegg om noen av de morsomme samtalene mine i det siste. Det så ut som dere likte det, så da har jeg samlet opp litt igjen xDDette er da meg og noen venner fra #desuc...

Izaya tegning på mobilen!

Det er ikke så mye å gjøre på stranda der det ikke er internett. Ja, jeg er avhengig av internett^^" ikke har jeg så mange apper som funker uten wi-fi heller. En app som funker uten internett, er t...

Livet under vann

Det meste jeg har gjort de dagene jeg har vært i Kreta hittil er å dykke. Vi har vært på stranda nesten hver dag og jeg har vel nesten vært mer under vann enn over vann^^" å være under vann er nok ...

Fiske spa

Fiske spa er noe alle burde prøve i livet. Man finner det ofte i syden i typiske "turistbyer". Jeg har allerede prøvd det før i Korfu, men ville prøvd det igjen i Kreta. Det er kjempe morsomt! Du b...

Planen for Kreta med dårlig Wi-Fi

Da er jeg i Kreta! Jeg skal slappe av her i hele 12 dager. Bare ligge på stranda hver dag:3 Vi kom hit i går og la oss ned ved bassenget. I dag skal vi utforske stranda og forhåpentligvis er det li...

Austria (Wien) Vlog!

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli ferdig i dag! Jeg overførte over 100 klipp til pcen i går og satt meg ned for å redigere i dag. Etter noen timer var den endelig ferdig og jeg klarte å få ca 10...

Plakat avhengig! 0_0

Når jeg ser opp på veggen på rommet mitt, skjønner jeg at etter #desucon har jeg virkelig blitt plakat avhengig. Anime plakater er det mest av. Både fra London, Desucon og NEO magasinet. Jeg kjøpte...

Wien dag 7: Schonbrunn Palace

I dag dro vi til Schonbrunn Palace. Et stort slott ved Vienna. Det er søndag og butikker er stengt. Da er det ikke så mye å gjøre enn å gå på turistattraksjoner^^"Vi gikk ut i den stekende sola. So...

Wien dag 6: Da er man blakk!

Det var ikke så mye å finne på i dag. Vi dro til byen igjen for søstra mi hadde enda 2000kr å bruke. For meg derimot var det bare pining. Jeg er nemlig blakk! Jeg har 40? (400kr) i kontanter, men p...

Wien dag 5: badet på toppen

I går var det kjempe varmt og vi dro til et basseng som lå høyt oppe på kanten av Vienna. Det var kjempe pent der med god utsikt over byen. Det var veldig mange folk der. Veldig mange av dem var sk...

Wien dag 4: innkjøp

I dag har det vært full sjopping! Jeg brukte over 1000kr og nå er jeg ganske sikker på at jeg har veldig lite på kontoen min -.- så forhåpentligvis har jeg nok til litt mat^^" Vel her er alt jeg kj...

Wien dag 3: Bjarne Melgaard og sydentur

I dag var en litt annerledes dag. Vi var invitert av en venninne av familien til middag gjennomvisning. Hun hadde skrevet en bok rundt livet hennes og boka foregikk rundt Friedrich. Vi tok litt tog...

Wien dag 2

Da var dag 2 i Østerriket ferdig. I dag var det ikke så mye sjopping. Eneste sjopping jeg gjorde i dag var å kjøpe to nøkkelringer av Shizuo og Izaya på Planet Japan ^^" jeg kjøpte også mye ting på...

Wien dag 1 + innkjøp

Nå er jeg endelig i Østerriket Wien! Okay, jeg har vært her i flere timer nå og nå er jeg utslitt og ligger i senga og skriver dette. Jeg kjedet meg på flyet og lagde dette:3Jeg sto opp kl 08 for å...

Photoshoot og derp i Frognerparken

I dag tok jeg toget til søstra mi fordi i morgen skal jeg bli med henne til Østerriket Vienna:) vi dro til Frognerparken i dag. Egentlig hadde vi tenkt til å bade i Songsvann, men det begynte å reg...

Ridetur på fjellet

Jeg har ikke ridd på snart to år og vel...jeg har ærlig talt ikke savnet det så mye. Vi red jo bare inni ridehuset. Noe som jeg ble lei av etter noen år. Derimot så har jeg ridd en gang på fjellet ...

Durarara!!

Nå er jeg ferdig med Durarara!! Jeg så den ferdig i går og den var helt fantastisk! Den er veldig vansklig å forstå på starten og det er en del anime references rundt i serien. Derfor ville jeg ikk...

Fimo leire

I går hadde jeg besøk av noen venner. Vi ble selvsagt kastet ut siden det var "fint vær"... Det var for kaldt til å bade og det blåste en del:/ så da bare satt vi der på verandaen^^" Vi bestemte os...

Desucon 10 Free! Meet-up! video

Jeg møtte mange kjempe koselige og morsomme folk på Free! Iwatobi Swimclub meet-up:) Mange kule karakterer og jeg håper at vi klarer å ha flere meet-ups på senere desucon^w^ Husk å subscribe og gi...

Privat bruker på insta

Jeg har nå begynt å ta i bruk min gamle bruker på instagram , mikaela1309. Jeg brukte den mye før, men siden jeg fant ut at jeg ville poste mer anime stuff og ting som andre i klassen på skolen ikk...

Desucon 10 musikkvideo!

Her kommer alle tre dagene fra årets desucon samlet i en video + diverse fra cosplay catwalken og cosplay konkuransen! Elsket alle tre dagene og jeg håper alle som var der stor koste seg like mye s...

Izaya cosplay photoshoot

Jeg og søstra mi hadde ikke så mye å gjøre. Vi basically bare lå der på bakken^^" så da tenkte jeg, hvorfor ikke prøve å cosplaye Izaya fra Durarara!!? Jeg mangler jakken hans, men jeg kunne bruke ...

Psycho team og Haru tegning

Jeg kjedet meg. Det er varmt så jeg solet meg på verandaen. Der er det dårlig internett så jeg får ikke til å se på youtube der:/ hva gjør man da? Tegner!Jeg tok fram tegnesaker og begynte å tegne ...

Desucon 10 dag 3 vlog

Her kommer video fra den siste dagen på Desucon 10, dag 3! Jeg hadde tre AWESOME dager og håper jeg får det like hyggelig neste år^^ Mange nye morsomme venner og hyggelige folk. Det er det jeg like...

Revehale

Etter at jeg hadde lagd ferdig katteørene og halen til Silica cosplayet hadde jeg fortsatt litt faux pels igjen. Katteørene liknet veldig på reveører og jeg har alltid hatt lyst til å cosplaye en r...
Wolfie Mikachu

16, Kongsberg

16år- liker anime/manga, cosplay og spill :3 Har verdens nussligste siberian husky, Frøya<3 lille ulven min det:3 Det jeg gjør for det meste nå? sløser bort tida med anime og youtube. Min youtube https://www.youtube.com/c/wolfiemikachu